dinsdag 5 november 2013

5 november 2013...Chemo 2, dag 2


 Gisteren was het weer zover, om 11 uur werden we in het "chemocentrum" verwacht.
Best een prettige tijd. Het liep namelijk tegen lunchtijd, dus ik kreeg een kopje soep en een lunch aangeboden. Aan de verzorging markeert niets!

Eerst bloed geprikt om te kijken of de chemo door kon gaan. Groen licht, dus de infusen werden weer ingebracht.

Ca. Anderhalf uur later stonden we weer op straat.
En... Ik kan consumptie 2 van mijn chemo-cocktailkaart afvinken!


Vandaag is dus dag 2 en het gaat redelijk. Vergelijkbaar met de vorige keer maar ik heb het gevoel dat ik iets minder misselijk ben.
Wel weer een enorme dorst en erg moe.
Maar met de ervaring van de vorige keer ga ik ervan uit dat ik me vanaf het weekend weer beter ga voelen!

Tot later!
In mijn relaxfauteuil in de chemokamer!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten