maandag 25 november 2013

25 november 2013...klaar voor de volgende ronde!

Zo...net terug uit het ziekenhuis! En deze keer heb ik iets leuks gedaan....ik was uitgenodigd voor een workshop LOOK GOOD...FEEL BETTER. Dit is een stichting die praktische workshops geeft over uiterlijke verzorging aan mensen met kanker (oftewel hoe leuk kun je er nog uitzien zonder haar, wenkbrouwem en wimpers!) Een leuke groep vrouwen, al snel zaten we allemaal met onze kale kop voor de spiegel! Lekker experimenteren met make-up. Na afloop kregen we allemaal een toilettas vol met leuke artikelen mee. Verwennerij!

 Afgelopen weekend ben ik met Lex even een nachtje weg geweesr. Wat quality time voor ons tweetjes. Terug naar hotel Spoorzicht in Loppersum (hier zijn we getrouwd). Lekker eten, goed gesprek en kunnen uitslapen: een goede start voor chemo nummer 3!

 Fysiek heb ik ook geprobeerd me voor te bereiden...sinds vorige week ga ik naar fysiofitness. Even een klein uurtje werken aan mijn conditie, fietsen, crosstrainer en loopband. Lekker! Wel nadenken want mijn hartslag mag niet te hoog worden en ik mag eigenlijk ook niet zweten (gevaar voor mijn omgeving...) momenteel ben ik een soort van chemische bom!

Het moge duidelijk zijn: ik ben er helemaal klaar voor! Komende week zal wel weer pittig zijn, maar als het goed is ben ik weer redelijk op de been voor het gezelligste avondje van het jaar...Sinterklaas!

Tot laterrr,
Liefs

1 opmerking: