dinsdag 17 december 2013

3 december 2013.... Voorlichtingsavond borstreconstructie

Een collega had mij geattendeerd op deze avond.
Altijd goed om je zo volledig mogelijk te oriƫnteren!

Was een zeer interessante avond. Plastisch chirurg die erg enthousiast vertelde over wat mogelijk is. Duidelijke foto's. Vervolgens mochten we bij 4 vrouwen kijken naar het resultaat. Respect dat zij zich zo bloot gaven!

Ik heb gekeken bij een vrouw die een reconstructie vanuit haar buik had laten doen. Ik vond het erg mooi. Kost wel allemaal (veel) tijd, maar het resultaat mag er dan ook wel zijn!

Brengt wel weer twijfel... Dacht dat er overal hele lange wachtlijsten zouden zijn en dat ik heel veel geluk had in Drachten/Leeuwarden... Maar ook in het Martini kan ik met een maand of 3 terecht!

Zucht.. Wat nu? Ook een heel prettige chirurg met als bijkomend voordeel (praktisch/logistiek) dat ik dan qua operatie en nazorg in het Martini (Groningen)  terecht kan en dit scheelt weer ten opzichte van Leeuwarden...

Eerst maar es de scan van mijn buik afwachten. Heb wel voor de 20 januari een afspraak gemaakt met de plastisch chirurg in Groningen...

Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten