zondag 1 december 2013

1 december 2013....dag 6 (chemo 3)

Vannacht kon ik niet slapen... Hoefde niet eens te denken aan "erge dingen".
 Was heel erg bezig met de surprises voor Sint, dat ik weer even in mn blog wilde schrijven (en wat dan? zoveel is er niet gebeurd). Zo lastig om je hoofd "stop"te zetten!

 Uiteindelijk ga je dan natuurlijk wel nadenken over wat er nu aan de hang is en weet je....die tumor is nog niet eens zo erg; die chemo! die is killing....Of is dit heel raar wat ik zeg?

 Gelukkig nog maar 1 van deze AC chemo! Wat zal ik blij zijn wanneer t 21 december is.....(5 dagen na chemo 4). Met de ervaringen van nu, zal het dan weer beter gaan. Want echt, wat voel je je beroerd die eerste 4 of 5 dagen! Troep is het!!

 Maar nu kijken we weer vooruit! En realiseer ik me dat we onbewust de chemo's best handig hebben gepland! Afgelopen week was waardeloos, maar nu gaat het langzaam weer beter en ben ik met Sinterklaas weer grotendeels aanwezig.
 Hetzelfde geldt straks voor kerst en oud&nieuw, vallen beide in mijn "goede weken"...

 Gelukkig gebeuren er ook heel veel leuke dingen. Gister met Imre naar Sinterklaas op mn werk geweest. Mooi cadeau gekregen. Was leuk om er weer even te zijn. Vanmiddag gaan we aan de slag met de surprises voor school (is dat tenminste uit mijn systeem en kan ik komende nacht hopelijk wel slapen).

 Surprises zijn nog best lastig als je 7 jaar bent en nog heilig gelooft in de goede Sint.... Bij een suprise moet ook een gedicht en dat vond Imre toch wel heel erg raar:
 bij de beginzin Sint heeft heel lang moeten denken.... was zijn commentaar "ik ben toch Sinterklaas niet? dan moet ik toch "Imre"zeggen...

 Gelukkig kan grote broer Jesse dit weer wat uitleggen "je doet gewoon alsof...je hoeft het niet te snappen, gewoon doen!" Heerlijk!

 Aanstaande dinsdag hebben we een afspraak bij de plastisch chirurg. Ik heb veel vragen over wat er mogelijk allemaal kan gebeuren... Directe reconstructie, welke en wanneer. Ben er ondertussen ook wel achter dat een directe reconstructie niet in 1 keer klaar is (hoe gaat dit dan in zijn werk?) etc. etc. Hoop dinsdag weer een stuk wijzer te zijn!

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk eerlijk blog. En jij bent altijd goed in dingen plannen, of het nu bewust of onbewust is! Geniet van de goede dagen. Dikke kus, petra

    BeantwoordenVerwijderen