donderdag 13 februari 2014

14 februari 2014...aftellen is begonnen

Afgelopen dinsdag (11 februari) was een hele mooie dag!

Mooi omdat ik nu over de helft ben van de 12 Taxol chemo's. Vanaf nu kan ik echt aftellen!!

Ook mooi omdat ik een gesprek had met de oncoloog naar aanleiding van de scan.
Toch wel met spanning gingen we het gesprek in....zou de tumor geslonken zijn?

Nou..de tumor was niet geslonken; hij was eigenlijk niet meer te zien op de MRI!!
Volgens de oncoloog best bijzonder, het komt niet heel vaak voor dat dit gebeurt.

Hoe het kan? De chemo zal ongetwijfeld een groot aandeel hierin hebben...:-) maar ook zeker alle gedachten en gebeden die jullie aan mij besteed hebben.
Ik wil jullie hiervoor dan ook heel erg bedanken. Zo fijn om te voelen hoe jullie met mij betrokken zijn!

Und jetzt... Chemo moet wel afgemaakt worden maar het vervolgtraject???
Vooraf had de chirurg aangegeven dat er hoe dan ook een borstverwijderende operatie zou zijn. De oncoloog gaf aan dat dit nu best heroverwogen kon worden.
Maar dan? Borstsparend? Maar wat moet je weghalen als er eigenlijk niets meer is te zien...

Hoe mooi het nieuws ook is, het roept ook wel weer heel veel vragen op. Onrustig gevoel!
Gelukkig hebben we vrijdag 21 februari al een afspraak met de chirurg.
Ga ervan uit dat we dan een heel stuk wijzer worden.

Ik laat het jullie weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten