zaterdag 22 februari 2014

22 februari 2014...meer duidelijkheid!

Gisteren heb ik een gesprek gehad met dr. Rodel, chirurg in het Martiniziekenhuis.
Prettige man, lekker duidelijk!

Heel fijn dat de tumor praktisch weg is maar het blijft een borstverwijderende operatie. Maar... (dankzij de chemo vooraf) huidsparend!
En hier ben ik dan toch weer blij mee... Misschien kan het zelfs tepelsparend, maar daarvoor wil hij eerst nog eens goed de eerste scans bekijken en dit overleggen.
Over 4 weken hebben we een nieuwe afspraak gemaakt.

Volgende week heb ik weer een afspraak met de plastisch chirurg. Doordat de operatie nu huidsparend kan hoeft de huid dus niet opgerekt te worden zoals eerder het plan was.
Hierdoor kan een definitieve reconstructie misschien ook eerder.

En zo blijf ik lekker bezig... Afgelopen week natuurlijk ook nog chemo nummer 7 gehad...t gaat allemaal best goed, merk alleen dat ik wel vermoeider raak en wat ook erg lastig is, is dat ik (doordat slijmvlies aangetast is) veel bloedneuzen heb en een continu verstopte neus (en dat is weer lastig met slapen...). Ook loop ik continu met een flesje water rond omdat ik steeds dorst/droge mond heb.

Maar als t hierbij blijft...
Komende maandag ga ik met vriendin en kinderen even een dagje weg: beeld en geluid museum in Hilversum. Zin in!!

En ondertussen ook nog aan het genieten van de Olympische Spelen!
Helaas vandaag de laatste dag, nog 2x goud??

Wens jullie een fijn weekend!
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten