woensdag 26 maart 2014

26 maart 2014... Het zit erop!

Dag lieve mensen,

Het zit erop...gisteren mijn laatste chemo gehad, de kaart is vol!!



Heerlijk maar ook onwerkelijk en een beetje eng... Hoe gek het ook klinkt het was ook een veilige periode. Tijdens de chemo konden er geen andere dingen gebeuren en nu gaan we in volle vaart richten de volgende fase... de operatie!

25 april gaat deze gebeuren en hoe zal ik daar uit komen? Hoe confronterend zal het zijn?
Ik zie er wel wat tegenop...

Maar eerst ga ik genieten van de komende periode.
Genieten van de mooie bos bloemen die gister bij de chemokamer voor me klaar stond (van een paar dierbare vriendinnetjes).

Genieten van de lieve appjes die ik heb gekregen. Genieten van de kaarten die ik heb gekregen....wat denken julie toch allemaal goed aan mij!
Wat ben ik toch een gelukkig mens met al die fijne en lieve mensen om mij heen...dank jullie wel!

Ook gaan wij (enorm) genieten van onze vakantie! 7 april a.s. vliegen we naar Turkije, naar een (als ik de foto's en commentaren mag geloven) superchique all-inclusive hotel. Lekker even weg met ons viertjes.

Daarna begint het weer...16 april een MRI, 17 april afspraak anesthesie en 25 april....B-day!

Voor nu een hele blijde Tanja
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten