woensdag 23 april 2014

23 april 2014... Uur voor opname..

Koffertje gepakt en klaar voor vertrek!

Om half 11 moet ik me melden in het ziekenhuis, vanmiddag zal de operatie gebeuren.
Erg spannend allemaal!

Onze vakantie lijkt al weer eeuwen geleden....
Maar dat was wel een heerlijke week. We hebben genoten van het mooie hotel, lekkere temperaturen en fantastisch verzorgde maaltijden!
Wat is dat lekker luxe om je bedje uit te stappen, aan te schuiven bij een ontbijt. Vervolgens een handdoekje ophalen, stoeltje uitzoeken (zwembad of strand) en heerlijk te relaxen.
Heb mezelf ook nog verwend met een uitgebreide hamam behandeling, heerlijk!
Ook de jongens hebben zich erg goed vermaakt. Was toch al enige animatie, dus ze hebben gewaterpolod (?), gevoetbald en bijna elke avond hebben ze voetbal kunnen kijken op tv of groot scherm, zelfs de eredivisie wedstrijden werden uitgezonden!

Na terugkomst al weer snel in het "normale" leven...meteen een MRI, afspraak met verpleegkundige en anesthesie.
En toen kregen we afgelopen vrijdag ook nog het bericht dat de vader van Lex een lichte hersenbloeding had gehad! Maandag dus nog maar even naar Den Haag getuft. Het lijkt allemaal mee te vallen, hij is alleen intents moe en ligt veel te slapen. We hopen maar dat hij snel opknapt en weer naar huis kan.

Gisteren nog een afspraak met chirurg over uitslag MRI. Deze was weer/nog steeds goed, tumor praktisch niet meer te zien! Ook deze chirurg gaf aan dat dit een fantastisch resultaat is.

Over de operatie van vandaag....teleurstellend was dat het toch niet tepelsparend kan. Wel wordt er ditect een tissue expander geplaatst die ervoor moet zorgen dat mijn huid niet gaat verkleven. Ook zorgt deze voor enige opvulling tot september.
Ik moet rekening houden met een opname van een week!
Gelukkig heb ik nog wat boeken klaar liggen...

Als ik weer in staat ben om mijn computertje (i-pad) te gebruiken, zal ik laten weten hoe het gaat.

Voor nu: bedankt voor al jullie telefoontjes, appjes en andere berichtjes. In de wetenschap dat jullie allemaal zo aan mij denken moet het toch wel goed gaan!

Liefs

1 opmerking:

  1. Dag Lieverd, wat ben je toch een stoere vrouw! Trots op jou en je gezin, wat een kracht stralen jullie uit! Dikke kus, Petra

    BeantwoordenVerwijderen