donderdag 1 mei 2014

1 mei 2014... Weer thuis!

Na de maximale tijd in het ziekenhuis te zijn geweest (7 dagen...ik heb mijn ziektekostenverzekering 2014 er wel uit...:-), mocht ik gisteren het ziekenhuis verlaten. Heerlijk!
Lekker met mijn 3 mannen mee naar huis.

Om er een beetje symmetrisch uit te zien voor de buitenwereld, was mij een uiterst charmante BH aangemeten, samen met een zakje watten...even puzzelen hoe dat om te krijgen, maar resultaat is toch wel dat je (met kleding...) niet ziet wat er gebeurd is.

Raar om thuis te zijn...moeilijk om "niets" te doen. Ik zie en wil natuurlijk van alles maar realiseer me dat dit niet kan. Een hele mooie les in het me afhankelijk opstellen....
Vermoeiend ook, dus s middags heerlijk een paar uur in mijn eigen bed geslapen. Er gaat niets boven je eigen bed!

Morgen heb ik een afspraak met de chirurg. Uitslag van het weefselonderzoek en nacontrole. Ben benieuwd.

Lex gaat morgen weer naar Den Haag. Zijn vader is vanuit ziekenhuis nu overgeplaatst naar een revalidatie centrum. Erg benieuwd hoe het met hem gaat. Naar dat dit samenvalt met mijn operatie...Lex zit in een soort spagaat: is verantwoordelijk voor onze thuissituatie maar voelt zich ook verantwoordelijk voor zijn vader.....
Rare tijden dit!

Tot later
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten