maandag 28 april 2014

28 april 2014... Nog steeds ziekenhuis...

Jammer! Had een beetje veel gehoopt dat ik vandaag wel naar huis mocht, helaas nog teveel wondvocht (meer dan 30cc).
Verpleegkundige die ik vanochtend sprak gaf ook aan dat er weinig vrouwen voor de 7e dag naar huis mogen. Houd dus ernstig rekening met woensdag.

Ik kreeg van haar een folder met informatie over de nazorg....
6 weken lang niet sporten, tillen, (zwaar) huishoudelijk werk en niet autorijden.... Worden lastige weken!
Morgen krijg ik een BH aangemeten met een prothese van watten.... Na het vullen van de expander kan ik de prothese dan bijstellen door er wat watjes uit te plukken..., handig!

Verder een wat roerige nacht gehad. De verpleging had mijn buurvrouw een middeltje voor de darmen gegeven en dat begon vannacht te werken....ze kan alleen niet van bed af!
Dus ze konden het bed verschonen, heel sneu voor alle betrokkenen!

We kunnen t prima vinden, de buuf en ik! Ze is een beetje doof, dus dat zorgt af en toe voor wat hilarische taferelen. Maar zeker gezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten