vrijdag 11 oktober 2013

11 oktober 2013...GAST

GAST

Okee, daar ben je dan

Volkomen onverwachts
Niet zien aankomen
Volkomen onwelkom zelfs
Niet uitgenodigd!

Ga m'n deur voorbij...GAST!
Verdwijn uit mijn leven...GAST!
Verdwijn van de wereld zelfs...GAST!
Ik hoef je niet als gast...GAST!

Maar nu...
Nu je er dan toch bent Ongevraagd!
Krijg je met MIJ te maken!

MIJ is doorzetten
MIJ is kracht
MIJ is strijd
MIJ is vechten
MIJ is leven
MIJ is overwinnen
MIJ krijg je niet onder de tafel!

Ga je gevecht maar met me aan
Doe je ding
Maar ik vecht wel terug

Ik zal doorzetten
Met al mijn kracht
Ik zal de strijd met je aangaan
En ik zal vechten
Alsof mijn leven ervan afhangt
En ik zal je overwinnen
Ik zal boven de tafel blijven
Jij eronder

Jij zal het leven laten
Ik zal er midden in blijven staan

Sterker dan ooit tevoren
Wijzer dan ooit tevoren
Completer dan ooit tevoren
Blijer dan ooit tevoren
Want jij zal er niet meer zijn.

Ik heb je overwonnen,
Ongenode
Gast!

Axel Sivad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten