woensdag 23 oktober 2013

22 oktober 2013....a bad hairday!

Vorige week donderdag had ik er de moed niet voor, nu was dat anders...
Om kwart over 9 liep ik, samen met Lex, Elina en Ingrid, vol goede moed de "pruikenwinkel" binnen!
Laatste foto van mij met m'n eigen krullen....







Jolanda van Ornatrix (Marum) haalde een lekker kopje koffie (helaas niet voor mij, want koffie smaakt me helemaal niet meer).

Eerst even weer de pruiken passen die ze achteruit had gelegd. De krullenpruik, die ik de vorige keer helemaal fantastisch vond, stond nu helemaal niet meer leuk.
Mijn gezelschap had nu ook een gevoel bij de pruiken dus de volgende stap was.....tondeuse erover!

Dat ging zo netjes! Ze begon op mijn achterhoofd zodat ik er heel langzaam aan kon wennen....
Uiteindelijk was alles eraf . Ik leek wel Sinead o Connor!

Weer gingen we de pruiken passen en unaniem waren we het erover eens!
Dus deze is het geworden:





Een voordeel...voorlopig heb ik niet meer een bad hairday!!



1 opmerking:

  1. Goede keuze! Op de foto lijkt het echt je eigen haarkleur. Un beso
    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen