vrijdag 4 oktober 2013

4 oktober 2013...afspraak oncoloog

Gisteren, 3 oktober had ik een afspraak met de oncoloog over het te volgen chemotraject. Onverwacht kregen we heel goed nieuws! Uitslag van de poortwachterklier was er...en deze is schoon! Pff, wat een opluchting is dat! Daarnaast is mijn kanker hormoongevoelig en ook dat is positief! Dan de chemo...dit wordt een pittig traject! Ik start maandag 14 oktober om 09.00 uur met mijn eerste cocktail. Dit moet met tussenpozen van 3 weken. Daarna krijg ik een andere chemokuur die 12x wordt gegeven en dan wekelijks. Al met al ben ik hier 26(!) weken mee onder de pannen!! Oh ja...en daarna moet ik nog geopereerd worden.... Mij wacht dus besteen zware tijd, maar ik ben er helemaal klaar voor! Nog een weekje rust en leuke dingen doen en dan....??? We zullen t zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten